My Followers

July 24, 2010

Meluat yang amat!

Sejak budak-budak junior pindah masuk rumah sewa aku masa awal semester, kadang-kadang aku rasa yang rumah aku duduk ini macam dah jadi rumah tumpangan pulak.
Ada yang balik rumah sampai rumah pukul 3-4 pagi. Entah apa yang budak2 ni buat dekat luar pun aku tak tahu. Memang itu hak dieorang nak keluar dengan siapa & buat apa yang dieorang suka kat luar tu.
Tapi, agak-agak la...
Sekarang, aku  dah rasa meluat dan menyampah bila tengok perangai budak2 ni.

SENGAL !!!

9 comments:

Anonymous said...

hurmm...nawaitu tu awal2 da x btl..
nk dok umah sewa spya sng nk blk pkul bape pn...
brlainan kn ngan kite...
kite dok umah sewa sbb x dpt asrama...hmm..bdk2 zaman skg...

Nurul Syarini said...

tau xper... dieorg duk luar semata-mata sebab terkongkong duk kt asrama... ade gak rse MELUAT tgk budak2 ni... siap msk tumpang motor budak laki kt umah kite... cam hampeh..

Anonymous said...

hahaha...
aq knal sapr bak2 tu n dh masak ngan prangai diorg...
huhu...

Nurul Syarini said...
This comment has been removed by the author.
Nurul Syarini said...

mengong ko farid.. ingat kn sape tdi..
cbe la introduce dri dlu...

Nasuha Rafien said...

tau xper...mcm hal diorg ni..mende sdiri ilg nak slhkan org lain.
sblm ni xpernah lak ade mende ilg kt umh ni..

Nurul Syarini said...

hurm...aku mls nk cmpr hal dieorg...
kalu ilang, pndi2 r cri sndri...

atienalova said...

sape weh?
sape?

Nurul Syarini said...

ade lah...no need to mention their names... kang org kate mengaibkan org len plak..huhuhu