My Followers

May 22, 2011

Tahniah buat Diriku

Hello semua...

Semenjak dah seminggu duduk kat rumah ni, aku dah berjaya develop satu lagi kemahiran. Kalau masa zaman sekolah dan masa diploma dulu,

Kemahiran memasak - check!
Menjahit - Cukup sekadar utk di kala terdesak & utk diri sendiri
Mengemas rumah - rutin harian
Memuat turun lagu@movie- mmg da terrer

*kalau tak percaya, tanya housemate rumah sewa aku dulu. Miahahahaha =D

yang paling latest, kemahiran download drama Korea with HQ & English subtitle. Aku sangat berbangga dgn diri aku sebab aku belajar & menguasai skill baru ni tanpa minta tunjuk ajar mahupun bantuan orang lain. It's all on my own efforts. Buat masa ni aku dah download 2 drama dan satu movie Korea.


 Brilliant Legacy / Shining Inheritance
Cast : Lee Seung Gi, Han Hyo Joo

Oh My Lady
Cast : SuJu Siwon, Chae Rim


Death Bell 2 : Bloody Camp
Cast : Kim Soo Ro, T-ARA Ji Yeon

p/s : Orang nak kata aku poyo ke, bragging tak tentu pasal regarding this thing, aku tak kesah.
Blog masing-masing kan?


2 comments:

atienalova said...

hahaa..patut kah aku ucap tahniah?ingatkan mende hape la tadi..aiyoo~

Nurul Syarini said...

mesti2...pasni aku leh download cite korea byk2k..xyah beli or minta ngan org...hak2